..

..

Monday, May 31, 2010

secarik kata pemula bicara



ASSALAMUALAIKUM...

sebagai kata-kata aluan,ucapan terima kasih kepada kalian yang sudi membuka blog ini...
aku NOR AIMI LYANA BT MOHD KHAIRANI anak sulung hasil perkahwinan MOHD KHAIRANI dan JUNESAR IBRAHIM.
kowang bley panggil aku AMY a.k.a NAIFANA.
baru berumur 19 tahun.
tinggal dan membesar di BANDARAYA KUALA LUMPUR tapi aku MEMBESAR diatas paksi2 yang bukan berajakan nafsu PESONG yang kadangkala menyesatkan manusia dari landasan yang sebenar....
bukan sume budak KL K.O ok!!!
menuntut di UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA,SHAH ALAM dalam jurusan DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN
.tapi,MULAI SEM 3 ni akan jadi member of terlalu BANYAK untuk aku mencatatkan setiap info tentang diri aku disini...
SUSURIla jalan hidupku untuk terus mengenali GADIS NAIFANA ini...





No comments:

Post a Comment