..

..

Sunday, June 6, 2010

MENANTI SANG ARJUNA


assalamualaikum temanku~tetibe tanganku terasa gatal ingin mencoretkan kata hati yang berlagu sedih.
sedih bukan apa.tadi pegi duduk termenung terpikirkan bilalah aku nak dapat jodoh ni.macam berat sangat SANG ARJUNA tu nak datang kat aku an.atau,DIA dah ada cuma aku jer tak tak perasan.huh,mengikut kajian Dr.FIFI(adik aku tuh)aku tak dapat sebab memilih sangat.pastu menyombong.muka tu ketat je sampai nak senyum pun berat.ye kew?

Agakla....tapi,aku rasa alasan yang tepat aku masih menanti PRIA yang telah lama melangkah pergi dari ruang hati ini datang semula menagih cinta.jiwang-jiwang~~~~tapi itulah kenyataan.
Dalam masa yang sama aku nak cari yang LEBIH BAIK dari dye,biar dye rasa menyesal sebab lepaskan peluang yang aku dah bagi kat dye.PEREMPUAN YANG BAIK UNTUK LELAKI YANG BAIK dan begitulah sebaliknaya...adakah aku cukup baik untuk mendapat cinta dari SANG ARJUNA yang tak lekang dek hujan tak lapuk dek malam malah sentiasa segar dan mekar bersama bunga-bunga cinta dibibirnya tanpa terleka pada cinta dunia saja.
LAYAK ke aku mendapat semua itu???

No comments:

Post a Comment