..

..

Thursday, September 2, 2010

sibuk yang menjadi-jadi

salam merdeka dan selamat hari raya.

ke'bz'an aku sgt la melampau sampai membataskn keje aku mengupdate blog ni.
ape yg bz sgt?
ni la yg nak citer...

1. asgmnt yang macam air terjun.ada jer setiap hari

2.makan dan tido lagi

3.masa bersama kawan-kawan yg dah semakin bertambah sekarg.
(ni pun terpaksa bahagikan masa)

4.latihan debat tuk piala vc anti.nak masukkkk...

ni jer kowt.tapi masanyer sgt pack aw.
kekadang aku harapla masa boleh berhenti seketika bagi peluanag aku fikir kesalahan yang aku dah buat dalam jangka masa ni.tapi itu mustahil an..

hurm,TEST and then FINAL.
macam tak percaya tinggal lebih kurang 2bulan lagi jer sblm sem 3 ni melabuhkan tirainya.aku masih tak revision ag subject2 nie.matilah aku.kupon xtvt tak cukup 9 lagi.macam2 la..
haish,amy amy ape nak jadi ni...

No comments:

Post a Comment