..

..

Friday, January 7, 2011

after a week

seminggu di jengka selepas sebulan setengah lamanya
di kuala lumpur.
sem 4 ni dah tak seteruk sem 3 dulu la.
mase mula2 kena transfer kat sini dulu mmg terasa asing sangat.
tapi sekarang dah berubah.
bandar ni macam kami yang punya.
HAHAHAHAHHA....

kelas?
buat mase ni segalanya hampir settle.
kelas saya semuanya BMD1114A.
belagak an :)

owh yer,
subject sem lepas sume pass dengan cemerlang.
pointer punn dah up.
tapi DL uh jauh ag ar.
doakan saya berjaya kayh.

selain itu?
debate dah mula,
saya setiausaha,bangga ooo~
lagi , jellies dah gathering balik.
rumah sewa pun dah lawa.
DIA pun dah jumpa ritu.
lengkap kowt :)

haaa,
cakap pasal umah sewa.
saya dah tinggal kat bandar jengka.
atas SURIA ENTERPRISE.
jemputla datang yek.
g kelas nek moto.
abah saya bawa moto dr Kl ke cniey sendiri.
betapa sayangnyer dye kata anak dye nie.

nak tgk moto saya???
ni la moto saya.
SUZUKI SHOGUN RR WHITE.
takdalah hot sangat.
biasa2 jer...
lepas ar kalo setakat nak g kelas.

semoga moto saya selamat berada
jengka ini.

AMINN...

2 comments:

  1. baru seminggu klas assignment dh melambak..:)

    ReplyDelete
  2. hehe,mmg pun...
    bak kata my lect,
    selagi ada masa wat keje.
    kang kalotsunami melanda xsempt nk buat pape.
    hahaha
    xda kena mengena an

    ReplyDelete