..

..

Friday, September 16, 2011

dia tegur kowt !

cantik tak muka happy saya ? muahahaha

hye bloggie ,
happy mood !
(lompat-lompat jap)
kenapa yer ,malam ni macam dapat loteri .
sebab ape ?
haaaaa, jangan tak caye wms chat amy aw .
sumpah terkejut mula2 uh .
selepas bepikir2 beberapa minit amy pun balas la .
rupa-rupanya dia nak minta maaf .
lebih 20 kali juag la dia minta maaf ngan amy .
amy memang tak boleh terima sampai amy kata kalau dye minta maaf lagi amy takmo kawan dah .
bukan ape, amy tak nak dye minta maaf sebab dye tak salah pun .
takda lansung salah dye .
berkait dengan cinta tuh amy yang salah .
dye kata boleh rasa yang amy memang marah dye .
" awak ,kalau la awak boleh baca blog saya awak akan tau yang saya takkan dapat nak marah awak , ni kan pula buang awak dari hidup saya "

macam2 la kami cakap . kami macam dah kembali ke zaman dulu-dulu sebelum timbul semua krisis ni .
tapi pelik juga tiba2 dye chat an.
apa yang buatkan dye tibe2 click nama amy tuk im .
pastu sebuk tanya amy marah2 sapa kat fb .
hahaha,takkan nak bagi tau lak an yang amy marah dowg pasal lagu tuh .
memang tak laaaa....
seyes , hebatnya aura dorang bila amy tak boleh nak marah dorang lama-lama .
tak kisah la siapa .

hurm ,dye perasan amy ada masalah .
mula2 takmo share ngan dye tapi bile dye pujuk2 amy bagi tau juga la .
seperti apa yang khairul shahrin dan yang lain2 ,
wms juga berpendapat yang sama.
amy kena mengalah dengan abah .
sampai bila nak ego .
ape2 pun itu abah amy .
amy tau tu tapi amy tak boleh .
abahhhh , amy rindu :'(
wms kata dye nak amy kol abah esok juga .
tengok la macamana . amy perlukan masa lagi .
haaaaa....
dye macam ulang lirik lagu dalam "lelaki seperti aku "
dye kata amy an baik
amy an cantik
so amy kena beralah ngan abah .
tauuuu ????
wah , kalau dah guna ayat tuh macam satu arahan .
kalau benda lain memang amy boleh usahakan tapi benda ni berat la.
insyaalah, doakan kami berbaik semula .
dye masih anggap amy geng dye .
terharuuuuu...
tapi an awak , saya baru nak recover .
awak datang balik kepada saya ni terlalu cepat la.
hati saya dah tak tentu arah ni .
sume salah awak , semarakkan balik api cinta saya ni .
(jiwang sangat dah tuh amy )
*dinee kalau baca jangan gelak tau ! haha
lagi aper yer , dye ajak amy masuk silat .
alahhhh , amy dah tua . tak larat nak silat2 ni dah .
tapi memang teringin nk fit macam dulu balik .
nak taekwando takda mase .
tengok la macamana .
tak boleh nak kerap sangat ngan awak ni .
nanti saya sakit jumpa doktor pun xda ubat . hahahaha
mulai hari ni saya dah diiktiraf sebagai adik khairul shahrin dan adik kepada nurdinee .
hahahahahahahahahaah (sister tu adik ke kakak ?)
weh2 amy ,
panjang berjela posting kali ni .
kalau ada yang nak baca nanti terus tak jadi .
untuk kali ini itu jer kowt .
selamat malam :D


p/s : masih terlompat2 , yeah baik balik wms !!!!!!

1 comment: